برترین جاذبه های گردشگری چین
 
تور چین |ویزای چین -قیمت مناسب ، ارزان ،با کیفیت
هر آنچه که برای مسافرت به چین لازم دارید

 این کشور از آب و هوای معتدلی برخوردار است و غذاهای لذیذ آن در دنیا شهرت دارد. این کشور با طبیعت و سواحل بسیار زیبا سالانه گردشگران بسیاری را بخود جذب میکند. به همین دلیل نیز تور چین در میان گردشگران و مخصوصا ایرانیان طرفداران بسیاری دارد که در ادامه ما به بررسی معرفی جاذبه های برتر گردشگری درر چین می پردازیم که با دیدن مکان های تفریحی و دیدنی چین، سفری خاطره انگیز را برایتان رقم خواهیم زد.

 

دیدنی های پکن

دیوار چین

معروفترین جاذبه گردشگری چین، دیوار بزرگ چین است. قدمت این دیوار به بیش از 2000 سال پیش بر می گردد این دیوار بزرگ دارای تعدادی برج ساعت و قلعه است که سربازان می‌توانستند در آن‌جا سنگر بگیرند و مهمات و آذوقه خود را در آن‌ها ذخیره نمایندو امروزه این دیوار بازسازی شده است.

 

شهر ممنوعه

یکی از جاهای دیدنی پکن، شهر ممنوعه چین است، که از سال ۱۴۰۶ تا ۱۴۲۰ ساخته شده است و مساحتی بالغ بر 72 هکتار را به خود اختصاص داده است. شهر ممنوعه پکن بعنوان یکی از وسیع‌ترین و کامل‌ترین مجموعه معماری چوبی در جهان بشمار می‌رود که 980 ساختمان را در خود جای داده است  و دارای تعداد زیادی قصر‌ و اتاق و یک خندق عمیق شش متری و ده متر دیوار می باشد و در میان حیاط این شهر نیز جمعا ۳۰۸ ظرف مسی بزرگ برای ذخیره‌ی آب دیده می‌شود که در تمام طول سال برای پیشگیری از آتش‌سوزی به کار می‌رفته است. در زمستان برای جلوگیری از یخ‌زدگی، این ظرف‌ها را روی آتش می‌گذاشتند.

 

تور پکن نوروز 96

بودای غول پیکر لشان

از مشهور ترین مجسمه های سنگی دنیا بودای غول پیكر لشان است که در صخره‌ای در سیچوان در غرب چین واقع شده است. ساخت آن در سال ۷۱۳ در دوران سلسله تانگ آغاز شده و در سال ۸۰۳ به پایان رسید. که حاصل تلاش هزاران مجسمه ساز و کارگر بود. بودای بزرگ لشان حدود ۷۱ متر ارتفاع دارد و اندازه‌ی هر انگشتان دست به سه متر می‌رسد که امروزه به یکی از مهم ترین مکان‌های مقدس بودائیسم تیدیل گردیده است و در سال 1969 به عنوان میراث جهانی در یونسکو به ثبت رسید.

 

ارتش سفالین چین

لشکر سفالین یا ارتش تراکوتا یکی از جاذبه های گردشگری کشور چین می باشد که شامل مجسمهٔ سفالی هزاران سرباز مجهز مربوط به پادشاهی چین شی هوان می باشد که در این مکان چاله های بسیاری موجود می باشد که بر اساس تخمینی ک زده شده ،سه چاله آن حاوی بیش از ۸۰۰۰ سرباز ارتش تراکوتا، ۱۳۰ ارابه با ۵۲۰ اسب و ۱۵۰ اسب سواره نظام ست که اکثریت آن هنوز در چاله دفن شده است.

 

 

بندرگاه ویکتوریا چین

از مهمترین جاذبه های توریستی هنگ کنگ بندرگاه ویکتوریا است که نمایش خیره کننده ‌ای از آسمان خراش‌ها از جزیره هنگ کنگ در یک طرف و خط ساحلی در طرف دیگر را ارائه می‌دهد. بندرگاه ویکتوریا همچنین یکی از شلوغ‌ترین بنادر در جهان با صدها کشتی و قایق سرعتی است. یکی از بهترین راه‌ها برای دیدن بندر سفر با Star Ferry است.

 

کاخ پولاتا چین

از بارزش ترین بناهای چین کاخ پولاتا است  که ۱۳۰ متر بالاتر از دره لهاسا قرار گرفته که تا ۱۷۰ متر ارتفاع دارد و بزرگ‌ترین ساختار به یاد ماندنی در تبت است .نام این کاخ از کوه های پوتالا برگرفته شده که مدتی محل اقامت دالایی لاما بوده اما فعلا کاربری آن از کاخ به موزه تغییر کرده استساخت و ساز کاخ فعلی در سال ۱۶۴۵ در زمان سلطنت دالایی لامای پنجم آغاز شد و با پاترنگ گارگو یا کاخ سفید در سال ۱۶۴۸ به پایان رسید. پاترنگ ماپو یا کاخ سرخ، بین ۱۶۹۰ تا ۱۶۹۴ به آن اضافه شد.

 

تور پکن نوروز 96

کوه هوانگ

هوانگ یا کوه زرد یکی از مقاصد اصلی گردشگران تور چین نوروز می باشد که در شرق چین است که به علت داشتن مناظر زیبا، درختان کاج، قله های گرانیتی خاص و چشم انداز زیبای ابرها از بالا،آب و هوای معتدل و خنک در نوروز ماه این مکان طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است در ضمن در این رشته کوه تله کابین هم وجود دارد تا براحتی بتوانید تمام جاهای دیدنی این کوه را مشاهده کنید.

 

منبع: http://www.barkhatnews.ir

 

 


درباره وبلاگ


تمام اطلاعات لازم جهت تور چین |تور پکن| تور گوانجو |تور شانگهای| تور هانگزو |ویزا| بلیط |هتل |قیمت |خرید را در این سایت تخصصی تور نمایشگاهی چین بیابید
آخرین مطالب

نويسندگان