تور چین |ویزای چین -قیمت مناسب ، ارزان ،با کیفیت
هر آنچه که برای مسافرت به چین لازم دارید

Shanghai-Happy-

از قسمتهای گردشگری و دیدنی شهر شانگهای میتوان به هپی والی در جنوب غرب شهر شانگهای اشاره کرد.        
يك پارك زيبا با جاذبه های منحصر به فرد که  تمام سنين و سليقه هارا به خود جذب میکند...اين پارك در وسط منطقه تفريحيتوچال ملی ودر 40 كيلومتري غرب منطقه پايين شهر شانگهاي واقع گرديده است .اين منطقه مساحتي بالغ بر 863000 متر مربع را شامل مي شود و داراي مناطق مختلفي ساحل آفتابي وساحل طوفاني,شهر معدن طلا,ساحل شانگهاي و ساير قسمتهاي گردشي و تفريحي و هیجان انگیز است.


Shanghai-Tower



این برج فوق کلاسیک در منطقه شانگهای چین ساخته شدهاست و امتیاز مهم آن استفاده از طیف وسیعی از فناوریهای سبز و دوستدار محیط زیست عنوان شده است.
ارتفاع آن ۶۳۲ متری به شکل مارپیچی روانه آسمان شانگهای است. استفاده از طرح مارپیچی مزایای زیست محیطی مختلفی داشته و در عین حال تأثیری مثبت بر پایداری آن نیز می گذارد.
این برج در برگیرنده ۹ ساختمان مرتفع سیلندری شکل در دل خود است که بر روی یکدیگر سوار می شوند. در این برج مرتفع از سیستمهای جمع آوری آب باران برای خنک سازی سایر سیستمهای برج استفاده خواهد شد.
همچنین از یک سری توربینهای بادی برای تولید الکتریسیته مورد نیاز آپارتمانهای برج استفاده می شود تا بدین ترتیب این سازه عظیم تا حد زیادی برای تأمین انرژی مورد نیاز خود به صورت خودکفا عمل کندبرج شانگهای یک آسمان خراش سبز است. این برج دارای دو پوسته ی شیشه ای است که برای کنترل انرژی،حرارت و آب در آن به کار گرفته خواهند شد. در واقع با این کاربرای نشان دادن دوستی آسمان خراش و تکنولوژی با طبیعت است.




 

/Shanghai-Zoo


این باغ وحش در منطقه سان زوا از منطقه جدید پودونگ احداث شده است و 153 هکتاراست و بیش از 200 نوع از حیوانات مختلف و نادر از سراسر دنیا در آنجمع اوری شده است.
این باغ وحش به 2بخش مجزا میشود.
بخشی که به صورت پیاده می توانید در بخشهای مختلف آن قدم بزنید.
قسمتی که بوسیله یک اتوبوس توریستی قسمت های مختلف آن را تماشاکنید.
این باغ وحش شامل 5 قسمت اصلی است.1-بخش حیوانات نمایشی 2- چهارپایان نمایشی 3-حیوانات گیاه خوار 4 - حیوانات کم یاب و خاص 5-سایر حیوانات.

 

Shanghai_Z.j



 

rivercruise_


رودخانه هوانگپو از شعبات رود بزرگ یانگتز است که در شهر شانگهای جریان داردو به نام هوانگسیوپو معروف است . این رود از دریاچه تای سرچشمه می گیرد و به طرف شرق جریان دارد ودر مرکز شهرشانگهای در منطقه پل بایدو با رود وسنگادغام و مناظر زیبایی را به وجود می آورد.طول این رودخانه 114 کیلومتر و عرض آن 400 متر است و شهر را به 2 قسمت تقسیم می کند.

 
 

shanghai



باغ یو در بخش قدیمی شهر قرار دارد و هر دو جزو مناطق توریستی شانگهای در کشور چین محسوب می‌شوند. باغ «یو» توسط خانواده‌ی پان در زمان سلسله‌ی مینگ و بین سال‌های ۱۵۵۹ تا ۱۵۷۷ احداث شد این باغ نمونه‌ی بسیار جالبی از هنر باغ‌آرایی چینی است که در آن ساختمان‌های متعدد در میان مناظر طبیعی همچون آب و درخت و صخره‌های سنگی دیده می‌شوند.سنگ صخره‌ای در باغ «یو» وجود دارد که معتقدند ۷۲ سوراخ در آن وجود دارد که همه به هم مرتبطند.
خیابان «نانجینگ» از مراکز خرید ومعروفترین خیابان شانگهای است- که اغلب گردشگران برای خرید  به آن‌جا می‌روند.

شهر شانگهاي به بهشت خريد يا پاريس شرق مشهور است. پس اگر شما به کشور چين سفر مي كنيد بازديد و خريد از اين شهر را از دست ندهيد. زيرا خريد بخشي جالب از جاذبه هاي اين شهر است.
 مراكز خريد شانگهاي به طور مشخص به چهار ناحيه يا خيابان تقسيم مي شوند:
1- خيابان نانجينگ رود 2- نانجينگ رود شرقي 3- نانجينگ رود غربي
4- مراكز و خيابان هاي متفرقه خيابان نانجينگ رود (Nanjing Road از جمله مراكز درجه يك خريد در شانگهاي و چين است. اين شهر داراي مجموعه اي گسترده و متنوع از مغازه ها و فروشگاه ها از ساليان بسيار دور تا به امروز مي باشد.
از ديگر خيابان هاي معروف شانگهاي مي توان به خيابان Huaihai اشاره كرد كه كمتر از خيابان نانجينگ معروف نيست و به ظرافت و ريزه كار ي مشهور است. در این خیابان شعبه هایی از مارك هاي بين المللي وجود دارد. در اين خيابان از ديدن مراكز خريد Parkson و مركز خريد و مد Maison غافل نشويد كه اعتبار اين خيابان به مراكز ياد شده است.
همچنين براي خريد لباس هاي ارزان قيمت به مراكز زير حتما سري بزنيد:
فروشگاه هاي خيابان Hong Kong، مركز خريد Dimei و Xiang Yang Road خيابان North Sichuan مركزي است كه كالاهاي ارزان قيمت را به شما ارائه مي كند و اولين انتخاب مردم شانگهاي است.

 

jade_buddha-

در قسمت غربی شهر شانگهای معبد مقدس و مشهورمربوط به بودائیها جید بودا معبد وجود دارد که از جمله نقاط دیدنی شانگهای محسوب میشود.در  حدودسال 1882 یک معبدتاریخی  در این محل برای حفظ 2 مجسمه سنگی بودا  توسط راهبی تارک دنیا به نام Huigen  ساخته شد که بعدا در سال 1928 برای حفظ این مجسمه ها معبد جدیدی بر روی آن معبد قدیمی ساخته شد.این 2 مجسمه بودا نه تنها جزء آثار کم یاب  است بلکه جزء کارهای چینی زیبا نیز می باشد.بودای نشسته دارای 190 سانتی متر قد است و بوسیله سنگهای قیمتی و زمرد پوشانده شده است.بودای دراز کشیده 96 سانتی متر طول دارد و به سمت راست خود دراز کشیده است بدین صورت که دست راست وی زیر سر و دست چپ بر روی پای چپ که این حالت را اصطلاحا 'lucky repose' یا آرمیده خوش اقبال گویند.در این معبد بوداهای سنگی دیگری نیز هستند که از معابد دیگر به عنوان تبرک به این محل آورده شده است.

 

شانگهای - Shanghai

 

شانگهای یکی از بنادر بسیار مهم کشور چین می باشد. این غول شهر با جمعیت  23019148  نفر به  جنگل آسمانخراشها شهرت دارد.شانگهای با 25 دانشگاه و موسسه دانشگاهی شهر روشنفکران است. این شهر با فاصله کمی از اقیانوس آرام قرار گرفته به همین خاطر به آن شانگهای می گویند که چینی می شود :برفراز دریا . رودخانه ای شهر شانگهای را به دو قسمت تقسیم کرده است.که حال وهوای خاصی به این شهر داده است. طرف غربی رودخانه که با معماری مدرن و جدید ساخته شده پودونگ و طرف شرقی آن  شانگهای نام دارد. که با مونوریل به یکدیگر وصل شده اند.

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ


تمام اطلاعات لازم جهت تور چین |تور پکن| تور گوانجو |تور شانگهای| تور هانگزو |ویزا| بلیط |هتل |قیمت |خرید را در این سایت تخصصی تور نمایشگاهی چین بیابید
آخرین مطالب

نويسندگان