تور چین |ویزای چین -قیمت مناسب ، ارزان ،با کیفیت
هر آنچه که برای مسافرت به چین لازم دارید

 میدان تیانانمن1

 

ميدان تیانانمن- Tiananmen Square - یکی از بزرگترين ميدان هاي دنیا به حساب می آید . كه شما مي توانيد سايتهاي مشهور زیادی را در اطراف آن ببينيد از جمله: مجسمه قهرمان كنگره ملي چين آرامگاه مائو موزه ملي
اين ميدان در مركز پايتخت یعنی پکن بنا شده است. محلي براي بازديد برج Tiananmen مقبره قهرمانان چين،كاخ ها و عمارت به ياد ماندني MAO ZEDONG و پرچم ملي چین در اين ميدان هميشه برافراشته است.
و هر روزه هزاران نفر از توریستها و گردشگران خارجی و داخلی چین از این ميدان بازديد مي كنند. اين ميدان در سال 1417 و طي سلسله MING در كنار شهرممنوعه ساخته شده است و موزه ملي چين در طرف شرق اين ميدان قرار دارد. و جالب اینکه اين ميدان هر روز با گلهاي زيبا و تازه آراسته مي شود و اين امر برجذابيت و زیبایی اين محل افزوده است.

 

میدان تیانانمن2


لشگر سفالی در شهر شیان چین یک اثر تاریخی مربوط به پادشاهی چین شی هوان  واز دیدنی های چینکه شما میتوانید  بادو ساعت پرواز از پکن با ورودی حدود 20 هزار تومانه به انجا بروید.
این آثار از مهم‌ترین اثار باستان‌شناسی جهان در سال‌های اخیر به حساب میاید.
مجسمه‌های لشکر سفالی  با  اندازه واقعی به عنوان «محافظان  معبد سلطنتی در چین باستان» قرار دارند.آنها به اولین امپراتوری چین متحد به نام چین شی هوان متعلق هستند این امپراتور از سال ۲۲۱ تا ۲۰۶ قبل از میلاد مسیح بر چین باستان حکومت می‌کرد.
اجساد سربازان بیش از دو هزار سال پیش به همراه امپراتور به خاک سپرده شدند تا بر پایه باوری قدیمی، در جهان پس از مرگ نگهبان و معبد سلطنتی امپراتور باشند و او را از آسیب دشمنانش حفظ کنند.
در سال ۱۹۷۴ میلادی، کشاورزان چینی در شهر شاآن‌شی به صورت کاملا اتفاقی مقبره چین شی هوان و پاسداران معبد سلطنتی را پیدا کردند. بر اساس برآوردها، مجسمه‌های لشکر سفالین شامل بیش از ۸۰۰۰ سرباز، ۱۳۰ کالسکه نظامی و ۵۲۰ اسب می‌شود .

 

در جهان طویل ترین و بزرگترین سازه تدافعی نظامی در قدیم دیوار چین است. این دیوار در نقشه جغرافیایی چین ۷۰۰۰ کیلومتر امتداد یافته‌است.تاریخ ساخت دیوار چین به قرن ۹ قبل از میلاد باز می‌گردد. حکومت وقت چین برای دفع حملات ملیت‌های شمالی،و برجهای آتش جهت خبر رسانی و یا قلعه‌های مرزی برای گرفتن اطلاعات دشمن دیوار چین را ایجاد کرد . آنهابا استفاده از کوه‌های مرزی به ساخت دیوار پرداختند تا سال ۲۲۱ قبل از میلاد، امپراتور چین پس از به وحدت رساندن چین، دیوارهای دوک‌ها را به هم متصل کرد که به صورت دیوار بزرگ در مرزهای شمالی بر روی کوه‌ها در آمد . این ادعا که این دیوار تنها پدیده انسانی است که از فضا قابل رویت می‌باشد، بارها تکذیب شده‌است ولی هنوز در باور عوام جا دارد.گردشگران چینی و خارجی در قالب تورهای چین وغیره از پیمودن دیوار احساس افتخار می‌کنند . حتی سران بسیاری ازکشورهای خارجی نیز فرصت دیدار از این اثر بزرگ را از دست نمی‌دهند .

معبد بهشت يكي ازبناهای جالب وزیبا درپكن به شمار مي رود . اين بنا كه بسيار بزرگ تر از شهر ممنوعه و كوچك تر از قصر تابستاني است ، 2،700،000 متر مربع مساحت دارد و در سال 1420 در دوران سلسله مينگ به منظور قرباني كردن براي خدا ساخته شد .. در بيرون يكي از دروازه ها با نام IMPERIAL VAULT سه سنگ انعكاس قرار گرفته است . اگر رو به دروازه و روي سنگ اولقرار بگیرید و صحبت كنيد يك انعكاس از صداي خود مي شنويد . به همين ترتيب اگر بر روي سنگ دوم و سوم بايستيد به ترتيب دو و سه انعكاس خواهيد شنيد . يكي ديگر از جاهاي ديدني و مشهور بنا ، ديوار انعكاس نام دارد كه ويژگي هاي خاصي دارد . محيط اين ديوار 193 متر است . اگر شما و دوستتان در دو طرف پاي ديوار بايستيد و كلمه اي را بر زبان بياوريد ديگري به وضوح آن را خواهد شنيد . اين پديده از تئوري امواج صدا استفاده مي كند . علاوه بر ساختمان هاي جالب توجه ، ديديني هاي ديگري نيز در اين قصر وجود دارد كه از بين آن ها مي توان سرو 9 اژدها اشاره كرد . علت اين نام گذاري به خاطر شاخه هاي تو در توي آن است كه گويي 9 اژدها به هم تابيده شده اند . گفته مي شود اين درخت سرو كهنسال بيش از 500 سال قبل كاشته شده است .

درباره وبلاگ


تمام اطلاعات لازم جهت تور چین |تور پکن| تور گوانجو |تور شانگهای| تور هانگزو |ویزا| بلیط |هتل |قیمت |خرید را در این سایت تخصصی تور نمایشگاهی چین بیابید
آخرین مطالب

نويسندگان