تور چین |ویزای چین -قیمت مناسب ، ارزان ،با کیفیت
هر آنچه که برای مسافرت به چین لازم دارید

دیدنی های چین

کوه کینگ چنگ در سیچوان چین یکی از دیدنی ها و جاذبه های چین می باشد.که جزء مهم ترین مراکز تائویسم در کشور چین بوده و هست . این کوه از 36 قله‌ تشکیل شده است و به عنوان یک مکان فرهنگی شناخته شده‌. کوه کینگ چنگ در سال 2000 میلادی در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت گردید. و به جهانیان معرفی شد.

یکی از دیدنی های باستانی کشور چین سامانه آبیاری دوجیانگ یان در استان سیچوان چین می باشد. و نزدیک چنگدو و رودخانه مین قرار دارد.ساختار این سامانه آبیاری به  256 سال قبل از میلادمسیح برمی گردد. که توسط پادشاهی شین ساخته شده‌است. و هنوز هم مورد استفاده قرار می‌گیرد و 5300 کیلومتر مربع از زمین‌های منطقه را زیر پوشش خود دارد.این سامانه آبیاری باستانی به عنوان یکی از پروژه‌های مهندسی چین شناخته می‌شود، در سال 2000 میلادی  یونسکو سامانه آبیاری دوجیانگ یان را در فهرست میراث جهانی ثبت کرد.

سنگ‌نگاره‌های دازو چین -دیدنی ها  چین

سنگ‌نگاره‌های دازو چین جزئی از میراث جهانی یونسکو و از دیدنی ها  و جاذبه های مهم کشور چین می باشد.که از مجموعه‌ای از پیکرتراشی‌های مذهبی تشکیل شده است که قدمت آن به سده ۷ میلادی باز می‌گردد.این آثار سنگی تاریخی در شهرستان دازو و در نزدیکی شهر چونگ‌کینگ در غرب کشور چین قرار دارد. در کنده‌کاری‌های سنگی دازو آموزه‌های آئین بودایی، کنفوسیوس و باورهای تائویی نقش بسته است. در این مجموعه بیشتر از پنجاه هزار مجمسه سنگی موجود است. که این کثرت خودش عاملی برای جذب تور های چین به این منطقه می باشد.

 

دیدنی های چین

یکی از جاذبه ها و دیدنی های چین کوهستان وودانگ می باشد . که یک رشته کوه در قسمت شمال غرب استان هوبئی چین و در شمال شهر شیان واقع شد ه است . در این کوهستان در امپراتوری مینگ کاخ‌ها و پرستشگاهایی برای عبادت و همچنین آموزش هنرهای رزمی ساخته شده‌است.امپراتوری مینگ بزرگ دودمان پادشاهی چین از سال 1368 تا سال 1644 میلادی بود، که آخرین دودمان پادشاهی چینیان بود که هان‌ها قدرت اصلی را در دست داشتند.

دیدنی های بسیار جالب چین

کوهستان ریزورت نام یکی از مشهورترین مناطق کوهستانی چین می باشد که در آن چندین قصر پاذشاهی و جود دارد این کوهستان در استان هبی، چین واقع شده‌است.این مجموعه قصر از نظر معماری و مناظر طبیعی بی همتا می باشد . و از بسیاری موارد برترین و جالب ترین باغ‌ها، معابد، کاخ‌ها و مناطق مختلف دیدنی چین به حساب می‌آید.

این منطقه تاریخی که یکی از جاذبه های توریستی چین می باشد. بین سالهای ۱۷۰۳ و ۱۷۹۲ در دوران سلسله چینگ ساخته شده‌است و ۸۹ سال ساخت این مجموعه طول کشیده است.این مجموعه دارای کاخ‌ها و ساختمان‌های اداری و تشریفاتی است. معابد این مجموعه در سبک‌های مختلف معماری و باغهای امپراتوری و چشم انداز دریاچه‌ها، مراتع و جنگل واقعا بی نظیر است. این مجموعه در سال ۱۹۹۴ میلادی به عنوان مکانی فرهنگی در سازمان میراث جهانی یونسکو ثبت شده است.و بسیاری از تور های چین از این منطقه دیدن می کنند.

موزه زمین لرزه شانگهای چین Shanghai Earthquake Museum
این موزه به موضوعات مختلف در باره زلزله می پردازد که شاید برای ما ایرانی ها چندان چنین موزه ای ملموس نباشد. ولی در صورتی که در تور شانگهای چین  وقت اضافه ای داشتید می توانید به این موزه که یکی از دیدنی های شهر شانگهای چین می باشد نیز سری بزنید.

تلفن موزه : 5765-2473

وب سایت موزه : http://www.shdzkp.cn

 

قصر موکدن

قصر موکدن یکی از جاذبه ها و مکانهای دیدنی چین است که در اصل کاخ سلطنتی باشکوهی می باشد که توسط سلسله چینگ زودرس در سال ۱۶۲۵ میلادی قریب به 400 سال قبل ساخته شده‌است.این کاخ در سال ۱۹۵۵ میلادی به موزه تبدیل شد و در سال ۱۹۸۷ میلادی به دلیل اهمیت این اثر تاریخی در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.در باره دودمان چینگ یا دودمان منچو آخرین سلسله پادشاهان در کشور چین بوده است که از سال ۱۶۴۴ میلادی تا ۱۹۱۲ بر چین حکمرانی می کرد. این سلسله با براندازی سلسله مینگ قدرت را بدست گرفت و با ایجاد جمهوری چین عمر این سلسله در حدود صد سال پیش پایان یافت.

 

 

 

danxia-landform-china

دانکسیا لندفرم چین یکی از مکانهای دیدنی و بسیار معروف چین می باشد. دانکسیا لندفرم پدیده بی نظیر زمین شناسی است که در برخی از نقاط چین قابل رویت می باشد. همچون مناطق ژانگی در استان جانسو. دانکسیا به معنی " ابر سرخ " به بخشهایی از زمین گفته می شود که از سنگهای ماسه ای قرمز رنگ تشکیل شده که در طی زمان به کوهها و صخره هایی عجیب تبدیل شده اند.و مناظری شگفت انگیز و بدیعی پدید آورده است. که بقدری جالب و اعجاب انگیز است که این منطقه را نه تنها به عنوان یکی از دیدنی های چین بلکه بعنوان یکی از ده عجایب طبیعی دنیا مشهور کرده است. و توصیه می شود در زمانیکه با تور چین مسافرت کرده اید. در صورت امکان حتما این منطقه را ببینید.

برای دیدن عکس های بیشتر از این مکان جالب و دیدنی چین کلیک کنید.

Mount-Taishan


كوهستان مقدس تایشان یا کوه تای - شان در زبان چینی به معنی كوه است.بیشتر از 2000 سال است که برای فرمانروایان و امپراطوران چین مرکزی مهم و درخور توجه بوده است. و بناهای موجود در آن در هماهنگی کامل با محیط پیرامون خود که چشم اندازهای بدیع و بسیار زیبا می باشد. توانسته الهام بخش هنرمندان و اندیشمندان چینی باشد. و نمادی استوار از تمدن غنی و پرشکوه چین باشد.به همین خاطر این معبد که یکی از دیدنی های چین به حساب می آید توانسته میلیونها گردشگر چینی و خارجی را که با تور چین و یا انفرادی به چین سفر کرده اند را به خود جذب کند.

برای دیدن عکس های بیشتر از كوهستان مقدس تایشان کلیک کنید.

 

Mount Wuta

کوهستان مقدس ووتای یا کوه ووتای در شانشی، چین واقع است و یکی از چهار کوه مقدس در بودیسم چینی است.این کوه به خاطر ۵۳ صومعه مقدس اش شناخته شده‌است که قدیمی ترین ساختمان‌های چوبی موجود در چین است که از دوران سلسله تانگ به جا مانده‌اند. بلندترین قله چین نیز در این منطقه‌است.کوه ووتای در سال ۲۰۰۹ در میراث جهانی یونسکو ثبت گردید.و در حال حاضر یکی از شگفتی ها و دیدنی های چین می باشد. که توانسته سالانه هزاران توریست را از سراسر دنیا با تور چین و یا به طور انفرادی به این مکان جالب و دیدنی چین بکشاند.

برای دیدن عکس های جالبتر از کوهستان مقدس ووتای کلیک کنید.

 

 

درباره وبلاگ


تمام اطلاعات لازم جهت تور چین |تور پکن| تور گوانجو |تور شانگهای| تور هانگزو |ویزا| بلیط |هتل |قیمت |خرید را در این سایت تخصصی تور نمایشگاهی چین بیابید
آخرین مطالب

نويسندگان