تور چین |ویزای چین -قیمت مناسب ، ارزان ،با کیفیت
هر آنچه که برای مسافرت به چین لازم دارید

از جمله دیدنی های گوانجو مسجد Huaisheng در گوانگجو، در جاده، Guangta است، این مسجد که یکی از قدیمی ترین مساجد در چین است و  تعجب آورهم نیست، با توجه به این  که اسلام در قرن 7 به چین معرفی شده است. و به خاطر حفظ نام پیامبر اسلام، تاسیس شد. این یکی از معروفترین مساجد در چین در 627، در دوران سلسله تانگ (618-907) ساخته شد است و در  آن کتابخانه با موضوعات اسلامی و اطراف آن رستورانهایی باغذاهای حلال یافت میشود. که می تواند برای توریست ها و گردشگرانی که از تور چین استفاده نمی کنند. و غذای حلال می خواهند استفاده کنندمهم باشد.

سفر به چین وشهرهای آن همراه با تور چین و دیدن شهرهای تاریخی و فرهنگی عالی در چین از جمله پکن ، گوانجو ، شنزن، باید نمونه و غیر قابل مقایسه با سایر کشورها باشد، نمایش با شکوه رودخانه در امتداد یانگ تسه و شانگهای مدرن نیز بایددر تور چین از دست نرود.سرزمین مقدس باستانی تبت و آرامش بخش رودخانه یانگ تسه  تعطیلات  خوب و به  یاد ماندنی  برای مسافران به یادگار میگذارد معابد و کاخ های امپراطور های چینی از جمله کاخ تابستانی و کاخ زمستانی نمونه هایی از این شکوه و عظمت چین چه در گذشته وچه در حال است.
 

تور چين .تور شانگهای.تور هانگزو.تور شنزن.تور پکن.تور گوانجو
1-plan

  تور چین ویژه به مدت 14شبانه روز

هتل تور چين :         هتل بیجینگ هوهای

  قیمت تور چين :
 
 هر نفر در اتاق 2 تخته                                   4000000   تومان

 هر نفر در اتاق 3 تخته                                   4900000  تومان

 هر نفر در اتاق 4 تخته                                   4700000   تومان

 
  خدمات تور چين :

پرواز ایرانی - اقامت همراه با صبحانه  - ترنسفر فرودگاهی - راهنماي فارسی زبان - بيمه مسافرتی

 
  توضيحات تور چين :

نرخ های فوق ارقام پايه بوده و  قيمتها بسته به روز رفت و برگشت ممكن است متغير باشد .

ساعت تحویل گرفتن اتاقها 14:00 و ساعت تخلیه اتاقها  12:00 می باشد.

اعتبار این تور تااز تاریخ اول بهمن ماه تا تاریخ دهم بهمن ماه 91می باشد.

احتمال تغییر قیمت تور پکن با توجه به قیمت ارز می باشد.

به ازای نفرات کوچکتر از 12 سال مبالغ بالا نصف می شود.


یکی از دیدنیهای گوانجو باغ وحش ان است این باغ وحش یعنی باغ وحش گوانجو یکی از بزرگترین باغ وحشهای چین است که در قسمت شرق جاده  XIAN میانه واقع شده است. با مساحت بیش از 42 هکتار (حدود 100 هکتار) و با داشتن مقدار زیادی از گونه های جانوریوبازدید 4 میلیون نفر در سال،
دراین باغ وحش حدود 400 گونه با جمعیت بیش از 5،000 حیوانان. با توجه به دسته بندی های مختلف، وجود دارد از جمله حشرات، دوزیستان و خزندگان، پرندگان، گونه های در خطر انقراض مانند ببر جنوب چین و حیوانات  خارج از کشور مانند شامپانزه وجود دارد.

تور چين .تور شانگهای.تور هانگزو.تور شنزن.تور پکن.تور گوانجو
1-plan

  تور پکن به مدت 9شب و 10 روز

هتل تور چين- پکن :         هتل جی جی اینس بیجینگ هوهای

  قیمت تور چين- پکن :
 
 هر نفر در اتاق 2 تخته                                   2500000    تومان

 هر نفر در اتاق 3 تخته                                   3500000  تومان

 هر نفر در اتاق 4 تخته                                   2400000   تومان

 
  خدمات تور چين- پکن :

پرواز ایرانی

اقامت همراه با صبحانه

ترنسفر فرودگاهی

راهنماي فارسی زبان

بيمه مسافرتی

 
  توضيحات تور چين- پکن :

نرخ های فوق ارقام پايه بوده و  قيمتها بسته به روز رفت و برگشت ممكن است متغير باشد .

ساعت تحویل گرفتن اتاقها 14:00 و ساعت تخلیه اتاقها  12:00 می باشد.

اعتبار این تور تااز تاریخ اول بهمن ماه تا تاریخ دهم بهمن ماه 91می باشد.

احتمال تغییر قیمت تور پکن با توجه به قیمت ارز می باشد.

شرق شهر چینی آن سوی آب ها - Overseas Chinese Town East - در منطقه Da Meisha در شهر شنزن چین واقع شده است . که مساحتی حدود 9 کیلومتر مربع را به خود اختصاص داده است. این منطقه ی زیبا و دیدنی از دو پارک موضوعی مجزا تشکیل می شود ، این دو بخش عبارتند از دره بومی (Ecoventure Valley ) و دره تفریحی نهر چای-Tea Stream Resort Valley .
دره بومی - Ecoventure Valley :
دره بومی شامل پنج ناحیه اصلی است : تالاب امواج خروشان، دهکده دریایی، تند آب های جنگلی ، تنگه ی ماجراجویی  و کوهستان قله ها .ورزشهای آبی در این منطقه انجام می شود. این رابطه همزیستی بین طبیعت و انسان را به تصویر می کشد. شما می توانید لذت ببرید از موسیقی و رقص آب در این منطقه.با وارد شدن به پناه گاه موجود در دره بومی شما می توانید از آبشار بزرگ و با شکوهی که می بینید لذت ببرید. این آبشار بزرگترین آبشار در کنارسواحل چین به شمار می رود.

دره تفریحی نهر چای-Tea Stream Resort Valley:

چهار بخش در دره تفریحی نهر چای وجود دارد: شهر چای باستان، Interlaken، باغ تالاب و Sanzhou باغ چای.
در دره تفریحی نهر چای Interlaken،  شما می توانید ساختمان های سبک غربی را مشاهده کنید. که شما را مانند یک مسافر کشور اروپایی در خود فرو می برد. و باغ Sanzhou باغ چای است. در این منطقه، دره بامبو، پل ها ، مناظر دلربا از چشم انداز های طبیعی محیط زیست را به تصویر می کشد، آواز خواندن، تپه های چای سبز ، چای چیدن زنان همراه با لباسهای  روشن و جذاب .


 

كارخانه های ابريشم سازی شانگهای - silk factory shanghai
Silk-factory.jpg


پارچه ابریشم و چین از دیرباز با یکدیگر گره خورده اند.و این محصول چین از قدیم الایام بهترین و گرانبهاترین سوغات این کشور بوده است .از همین رو كارخانه هاي ابريشم سازي شانگهاي یکی از جاذبه های توریستی شانگهای به حساب می آید . و نه تنها دیدن چگونگی تهییه ابریشم جالب و به یادماندنی می باشد . بلکه كارخانه های ابريشم سازی شانگهای بهترين مرکز خرید ابريشم  و محصولات ابریشمی مي باشد.

مرکز تماشای مریدین - Meridian View Centre 

meridian.jpg

 

مرکز تماشای مریدین - Meridian View Centre  که میتوان آنرا پنجره ای از ارتفاع بسیار زیاد به شهر شنزن دانست . که در طبقه 69 ، ساختمان Diwang در میدان Shun Hing   واقع شده است.که این 69 طبقه را با آسانسور فقط در 50 ثانیه می توان طی کرد . این مرکز با ارتفاع 384 متری اش ، برفراز بلندترین ساختمان شهر شنزن واقع شده است. این مرکز را می  توان به سه بخش تقسیم کرد : بخش اداری ، بخش خصوصی خرید و قسمت مربوط به آپارتمان های تجاری .
مرکز تماشای چشم انداز نصف النهار ( Meridian View Centre ) ، دارای 15 بخش سرگرم کننده است . با واقع شدن در طبقه فوقانی عمارت Diwang ، توریست ها می توانند یک نمای پانوراما یعنی 360 درجه کامل و زیبا از شهر شنزن و همچنین شهر هنگ کنگ را از طریق تلسکوپ های مخصوص که در محل تعبیه شده است ، به مشاهده بپردازند.ماشین ها و مردم در خیابان های شهر شنزن به مانند مورچه های کوچک از بلندای این ساختمان دیده می شوند. رودخانه ی شهر شنزن ، همچون ، روبانی سبز رنگ شنزن را به هنگ کنگ وصل می کند. قیمت بلیط 60 یوان می باشد.

هانگزو یا هانگژو مرکز ایالتZhejiang چین است.هانگزو مرکز سیاسی، اقتصادی و فرهنگی با جمعیتی بالغ بر ۵/۶ میلیون نفر، بسیار زیبا و از نظر قدرت اقتصادی در چین رتبه دوم را دارد . فاصله ی هانگزو با شانگهای حدود ۲۰۰ کیلومتر است که از طریق بزرگراه های چین  می توان در کمتر از ۲ ساعت این مسافت را طی کرد . سالیانه در حدود ۲۰ میلیون توریست  و گردشگر داخلی و خارجی از مرکز ایالت ZHEJIANG دیدار می کنند.و تور چین در بسیاری از کشورهای جهان جایگاه خاص خودش را دارد. مارکوپولو سیاح ایتالیایی هانگزو را با شکوه ترین و جذاب ترین شهر جهان در دوران سلسلهYuan توصیف نموده است.

نمایش اکروباتیک در شانگهای  هر شب برگزار می شود و در حدود 2 ساعت به طول می انجامد . گروه  نمایش شانگهای در سال 1951  تاسیس شد و یکی از بهترین گروه های نمایش در چین است. و یکی از محبوب ترین تفریح های شبانه برای گردشگران و توریستها در شانگهای می باشد.

درباره وبلاگ


تمام اطلاعات لازم جهت تور چین |تور پکن| تور گوانجو |تور شانگهای| تور هانگزو |ویزا| بلیط |هتل |قیمت |خرید را در این سایت تخصصی تور نمایشگاهی چین بیابید
آخرین مطالب

نويسندگان